דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צימרים מפנקים 

מאת    [ 21/10/2010 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 2071 פעמים ]

גבירותי ורבותי, עד כמה אפשר לאכול את אותה ארוחת בוקר עם ריבת פלפלים תוצרת בית? ועד מתי נסבול את אותם חלוקים רכים ונעלי בית בשקית בכניסה לספא? מספיק!!, אספתי עבורכם שתי אופציות לצימרים שבעליהם הם לא רק בעלי צימר אלא גם בעלי חזון. בכל אחת מהאפשרויות שאציג מיד תמצאו רעיון מעט שונה עם חוויה שתותיר אתכם מסוקרנים. כך נזכה כולנו לחופשה מפנקת בצימרים מפנקים כבר בפעם הבאה שנארוז את מזוודותינו ונסור אל עבר הצימר הקרוב.

ספא עם טוויסט

אז נכון שרק לפני מספר משפטים הבעתי את מיאוסו של העם מחוויית הספא ובריכת השחיה, אך מסתבר שעם קצת טוויסט גם הספא יכול להפוך ללהיט מפנק ובלתי נשכח. בצימרים של "מצפה שלום" בקיבוץ כפר חרוב שברמת הגולן מציעים לכם חוויה רוחנית שנקראת "רוח על המים".

במסגרת החוויה תזכו להיכנס  לבריכות חמימות חצובות במערה ולצוף להנאתכם תוך שאתם מאבדים כל קשר עם העולם החיצון עד לכניסה למצב יוגיסטי מדיטטיבי משהו. בריכת המלח המספקת חוויית ציפה קלילה במיוחד הדומה במהותה למה שתחוו בים המלח רק שבמקום נוף המדבר תזכו לפניכם לפנורמה גלילית של עמק הירדן והכנרת. אל כל אלו תוסיפו  משטחי שיש מחוממים, מוסיקה, יין, והטבע שסביב והרי קיבלתם חוויה רומנטית יחודית.

שימו לב בצימרים של "מצפה שלום" מקפידים לקרוא לאירוע בין השעתיים וחצי "חוויה" ולא "טיפול" אולי כעוד ניסיון בריחה מהספא המוכר והידוע. על כל מקרה, אם אתם לא רוצים לחטוף על ראשיכם תיקונים אין ספור כדאי שתדמידו גם אתם במינוח הנכון.  משך המפגש שעתיים וחצי, מספר המשתתפים בחוויה מוגבל וניתן לעשותה רק מגיל 18 ומעלה.

צימרים מפנקים לכל המשפחה

אם אינכם בקטגוריית הצימרים הרומנטיים ויש לכם גם משפחה לעניין הרי שהסיטואציה שונה לגמרי. מי כמוכם ההורים יודע כמה קשה לעניין ילדים במהלך החופשה. עם זאת, גם כאן, בענף החופשות המשפחתיות, ניתן למצוא אופציות ייחודיות ומקוריות לספק עניין לילדים.

קחו לדוגמא את הצימרים במתחם "גן עדן בערבה". מושב חצבה הינו פנינת מדבר הנמצאת במרכז שמורת טבע בערבה.
האזור מציע שפע של פעילויות מדבריות מסוגים שונים לכל גיל. טיולי ג'יפים, אופניים, גמלים, טיולי הליכה ועוד. תושבי חצבה עוסקים בגידול ירקות ופרחים בשיטות המודרניות בעולם, וישמחו להסביר לכם על החקלאות המעניינת באמצע המדבר.

מתחם הצימרים "גן עדן בערבה" משתרע על אזור נרחב שמספק שפע פעילויות לילדים. אחד עשר יחידות האירוח מוקפות בגן פראי ובו מדרכות מתפתלות. בין העצים והצמחים תמצאו בנוסף לספסלים בפינות שקטות ורומנטיות ופינות "זולה" בדואיות גם פינת ברביקיו לשרות עצמי, בית עץ המשקיף על כל הגן, פינת ילדים עם בית בובות, מתחם שולחנות פינג-פונג וביליארד ושני מטבחים לשירות האורחים שממוקמים בתוך מבנים בנויים מעץ בסגנון תאילנדי.

ומילה לסיכום

גם אם לא מצאתם את מבוקשכם מאות אטרקציות מחכות לכם באתר ויקנד.  חופשה נעימה. 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב